Novi Sad
18.07.2011.
11:47 > 11:54
Kaćki most još neko vreme neće biti u potpunosti prohodan za saobraćaj, iako je prvobitni rok za završetak radova odavno istekao.
  • sasa

    19.07.2011 06:32
    U normalnoj drzavi
    policija bi vec odavno procesljala ugovor oko rekonstrukcije mosta! Pa to je ulaz u jedan veliki grad, glavni ulaz, pa to treba za mesec da se stisne i da bude gotovo, da se radi dan-noc. a ovo mi lici na klepanje love i na neodgovornost nadleznih, ovih sto su na vlasti, boli njih za most. Gradonacelnika za rever, na most pa neka objasni sto i ko je koliko i kada . . .
    IDU IZBORI, MOZDA HOCE 3 DANA PRED IZBORE DA GA OTVORI, HAHAHAHAHAHAHAHAHA
  • Voja

    18.07.2011 19:23
    samo plati i biće
    Mostogradnja je firma koja ima i kapaciteta i znanja. Međutim stvar je u tome što im investitori ne plaćaju nego ih tapkaju po ramenima. Da su im uplatili pare koje su tražili ,ljudi bi već završili most. Kome se isplati da odugovlači radove ako su plaćeni? Prosto pitanje u kome je i odgovor.
  • Maxim

    18.07.2011 18:13
    ShepherdBuster - Putevi
    Nije tu kraj. Ako kojim slucajem zapucate tim putem od Zablja prema Novom Sadu (pola rampe koja kazuje o zabrani saobracaja otvoreno - vrata odskrinuta) kod Novog Sada Vas ceka policija i uzima meru. Verovatno pune budzet toj drzavi da moze da zavrsi taj posao koji vec dva-tri meseca tapka u mestu. Sto je bilo uradjeno do juna to je i sada. I za to vreme vozaci koji ne zele da rizikuju sipce preko Kaca, Budisave i Sajkasa, prave kilometre za racun naroda i drzave i povecavaju i onako visoku energetsku efikasnost u toj drzavi.
  • ShepherdBuster

    18.07.2011 14:38
    Putevi
    Izlaz iz NS prema autoputu za BG i prema ZR već mesecima predstavlja noćnu moru svakog vozača. Te povremeni radovi u Partizanskoj ulici, te ova višemesečna zajebancija na Kaćkom mostu gde 3-4 radnika i eventualno jedna mašina pokušavaju nešto da poprave (al' im ne ide), te višegodišnja i beskonačna sanacja puta na nadvožnjaku kod autoputa, te višemesečno saniranje puta od Kaćke petlje do Žablja u kom takođe učestvuje ekipica od 3-4 čoveka, te muka živa na mostu kod Beške,...Sve su to veoma jasni indikatori jedne obične ''banana'' države.
  • Pera

    18.07.2011 13:50
    Koja je to firma?
    Kome se isplati da sam probija rok i sebi pravi vece troskove time sto nije gotov. Deluje da je veoma jasno da se neko ugradio u ovu stavar, o nije strucan da obavlja ovaj posao i nema dovolnjo kapaciteta za ovaj poduhvat.

    Mozda trebaju da zaposle 20 novih kao zamenu, na majstore koji su otisli na godisnji ??
  • BolekNS

    18.07.2011 13:49
    @OKI:
    Ma boli njih uvce, bitno je da je neko tu pokupio kajmak. Zato kad dodju izbori - pamet u glavu!
  • milojko

    18.07.2011 13:19
    pa šta
    Što bi rekao mrkonja:pa šta ako sam rekao da će koridor biti pušten(2009,2010,2011...)važno je da se gradi,biće odrađeno.Inače izvodi GP Motogrdnja...(uglavnom,biće,samo kukate...)
  • Dr Kimi

    18.07.2011 13:04
    Intezitet :
    3 čoveka i jedna mašina , pre podne, ponekad. Ako mora. Ne da se umaraju.
  • OKI

    18.07.2011 12:00
    A jesu razmisljali da mozda zaposle jos nekog osim onih par ljudi sto inace rade samo prepodne , ili da uvedu jos jednu smenu , ili nesto tako slično...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna